ثورة قلم اتظلم

ثورة قلم اتظلم داسوا عليه وقالوا خلاص انكسر بس عمره ماكان ينكسر لانه فى الاخر هينتصر











كرهناك . كرهناك . كرهناك

تجيبها يمين تجيبها شمال ... كرهناك

تحطها فوق تنزلها تحت ... كرهناك

ماتحاولش تلمع الصوره. ماتحاولش تكون اسطوره

كرهناك . كرهناك

خليك راجل وانزل واكفيك

كرهناك

21 قول اللى فى نفسك بادب:

استودعكم الله يااسامة
بس حاول ماتتاخرش كتير فى المعتقل
مش عايز اى حاجة طيب؟

إيه يا أسامة قلت كرهناك عشرين مرة ولا مرة تقوله كرهتوا ليه وبعدين مفروض تستنى لما نجهز العيش والحلاوة
أكيد حلاوة شعر

خليك راجل!!!!!!!

وهل ما يفعله من شيم الرجال!!!!!!!!!!؟

استاذاسامة
انت صدقت ولا ايه
هو انا اقول استودعكم الله تروح تسلم نفسك على طول كده
اين انت ؟

اسامة اين انت
لا تعليق ..لا صوت
تروح وترجع بالسلامة يا اوس اوس

طمنـــــــــــا عليك
ياولـــــــــــد العم
انت فين وأخبــارك ايه؟

الجميع جلجنين عليك
جوى جوى جوى جوى
طمنا عليك احياة والدك !

هوه أنا مش عارفه أنت تقصد مين ياترى إلى فى بالى ؟ ده أولا وثانيا أنت ومين؟


حستنى الإجابه

اولا هو ايه القلق ده هو غايب من زمان ولاايه
تحياتى
بالنسبه للموضوع ده بلاش استعجال كل البشاير بتقول ان المصون جمال جاى واشربوا بقى
ربنا يستر انا خايفه من جمال ده جدا
ثانيا الموضع اللى فات مش عايزه اقول منه لله اللى كان السبب ان الناس بتموت نفسها علشان مال زائل بس هيعملوا ايه
يعنى مش هياكلوا
احنا ماجربناش الجوع والحمد لله بس اكيد اللى جرب الامر جد صعب عليه
ربنا يرحمنا
وطمنا الله يكرمك حضرتك فين

السلام عليكم جميعا و انا اسف على التاخيرفى الرد

استاذتنا
اشكرك على السؤال عليه بس انا زعلان منك انك مركبتيش اقربها تاكس وجيتى وجبتى معاكى عيش وحلاوه هههههههههه
دمتى بخير وسعاده

الى النسر
اه يعم براحتك مانت مهاجر صحيح
لا انا لازم اقول كرهناك علشان نتقفش كلنا بس انا زعلان علشان مختفتش رجلك على البقال علشان تجيب بجنيه حلاوه وعلى فرن العيش علشان تجيب خمس ترغيفه
ههههههههه
دمت بصحه وعافيه

محاوله لكسر الصمت
اولا تشريفك مدونتى و اسمك اكبر دليل على تضامنك معايا
ثانيا المدونه نورت بيكى ومن شدة نورها مش قادر اشوف ههههههههههه
ثالثا اتمنى تعمللى دعوه لمدونتك
على osama442002@yahoo.com
اتمنى التواصل
دمتى بخير وسعاده

ياويل
بكل سهوله ويسر وعادى خالص
ما لاقتش تعليق ولا صوت
تقول تروح وترجع بالسلامه يا اوس اوس بكل سهوله
طب من الاخر اول ما اتمسك هيقولولى من اللى معاك
هقولوهم حبيب قلبى ويل وهل يخفى القمر هههههههههه
دمت بخير وسعاده

صعبان عليه حالنا
حاضر يا خاله انا جاى بس ابيع القيراطين ومعاود على اول جطر
اشكرك على تعليقك المميز لهجتك رائعه بالصعيدى
دمتى بخير وسعاده

سمسه
اعتقد اللى فى بالك والصوره اكبر شاهد على اللى بتفكر فيه ده اولا
ثانيا ايه انا ومين
تقصدى كرهناك انا ومين انا وكل المصريين

تحياتى ليكى

استاذه جيجى
بجد تعليقك بيسعدنى وبتعلم منك
للاسف جمال لا يستحق ان يكون رئيسا لنا لانه وبصراحه مش فاهم حاجه خالص وياريت تتابعوا كلامه فى التلفاز
واشكرك على السؤال بس السوال مش كفايه المره الجايه ماتنسيش العيش والحلاوه
اما بخصوص مدونتك انا مش عارف اعلق على بوستك الرائع عن القران وانا اسف على البوست القديم ماقدرتيش اعلق
دمتى بخير وسعاده والى الله اقرب

الى اخوانى المدونيين انتظروا منى
( بعنها بالرخيص )

ماشى يااستاذ اسامه
اتخفى براحتك
اعمل ياعم زى الفنانين الكبار
وماتظهرش الابحساب

مين وليد

حضرتك ليه مش معانا